Check-in Greekday
Ver.2 SEOCHON
OVERVIEW
"Check-in Greekday"는 그릭요거트 브랜드 '그릭데이'의 종합 브랜드 캠페인입니다.
브랜드 캠페인 기획, 고객 경험 기획, 총 2회차의 팝업스토어 런칭 및 콘텐츠 제작을 총괄하여 진행했습니다.
2차 행사는 서울시 서촌에서 11월 중 3일간 팝업스토어 형태로 진행되었으며,
'그릭데이' 브랜드가 전하고 싶은 전문성, 트랜디한 경험, 시각적 전시 경험을 전달했습니다.
"Check-in Greekday" is a comprehensive brand campaign of Greek yogurt brand 'Greekday'.
We oversaw brand campaign planning, customer experience planning, launching a total of 2 pop-up stores and content production.
The second event was held as a pop-up store for three days in November in Seochon, Seoul.
We provided customers with the professionalism, trendy experience and visual exhibition experience
that the 'Greek Day' brand wants to offer.
POP-UP STORE STILLS
SET & PROP DESIGN
VIDEO
RECAP VIDEO(105')
PROMOTION VIDEO(60')
DID PLAY - IN POP-UP STORE(30')
CREDIT
CLIENT. 스위트바이오
PRODUCTION. 오프스튜디오
LAUNCH DATE. November, 2022
Executive Producer. 김현미
Campaign Director. 육지혜
Producer. 김아름(스위트바이오)
Brand Director. 스위트바이오 브랜드마케팅팀
On-set Producer. 육지혜
Production Manager. 스위트바이오 브랜드마케팅팀
Video. 김진근, 임정섭
Photo. 고성호